Ofte stilte spørsmål

Før du kontakter oss, kan du se om spørsmålet ditt allerede er besvart her. Vi har samlet en liste med vanlige spørsmål for å hjelpe deg raskt. Hvis du ikke finner det du leter etter, kan du kontakte oss direkte via skjemaet nedenfor. Husk å sjekke spam-filteret/søppelpost når du venter svar fra oss!

Hvordan kan jeg spore bestillingen min?

Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med sporingsinformasjon. Vi sender alltid ordre senest innen 24 timer fra bestilling.

Har du ikke mottatt sporingsinformasjon innen 24 timer, sjekk først om den kan ha havnet i søppelpost/spam på grunn av ukjent avsender. Finner du den ikke der heller, så ta kontakt med oss ved å benytte skjemaet nedenfor.

Hvorfor har jeg ikke fått ordrebekreftelse?

Ordrebekreftelse sendes ut umiddelbart på epost etter fullført betaling. Dersom du ikke har mottatt den etter 5 minutter fra bestilling, sjekk først om den kan ha havnet i søppelpost/spam på grunn av ukjent avsender. Finner du den ikke der heller, så ta kontakt med oss ved å benytte skjemaet nedenfor.

Du kan også prøve å legge til vår epostadresse kontakt@veloura.no som sikker avsender.

Hvor lang er leveringstiden på ordren min?

Vi samarbeider med alle de store leverandørene og tilbyr derfor ulike fraktmetoder med forskjellig leveringstid. Ordinært er leveringstid på 1-3 virkedager for hentepakker, med mulighet for samme eller neste dags levering for alle kunder i Stor-Oslo (Porterbuddy).

Ved stor etterspørsel eller lav lagerbeholdning, kan lengre leveringstid forekomme. Du vil alltid kunne se oppdatert informasjon av estimert leveringstid under "Fraktmetode" ved bestilling.

Jeg vil returnere en vare, hva gjør jeg?

Send oss en mail på retur@veloura.no så hjelper vi deg med retur. Legg gjerne ved ordrenummer og fullt navn for raskere behandling.

Har sendt dere mail, men får ikke svar?

Vi har en gjennomsnittlig svartid på 1-2 timer innenfor åpningstidene våre (man til lør 08:00 - 17:00), og sjeldent mer enn 3 timer. Om du ikke har fått svar fra oss til da, så skyldes det mest sannsynlig at mailen fra oss har havnet i søppelpost/spam filteret ditt.

Hvis du har prøvd å kontakte oss via kontaktskjemaet nedenfor, kan du også prøve å sende oss en mail direkte på kontakt@veloura.no. Da vil epostklienten din klarere oss og lettere slippe gjennom svaret vårt.

KONTAKTSKJEMA

Fant du ikke det du lurte på? Send oss en melding!

Åpningstider kundeservice:
08:00 til 17:00 mandag - lørdag

Estimert svartid i åpningstider er 1-2 timer.